Písně z mládí


Rozhodla jsem se děti trochu hudebně vzdělat, a tak jsem jim vyhledala kvalitní písně od kvalitních kapel z mého dospívání a mládí. Ovšem při bližším poslechu textů jsem si řekla, že ještě pár let s hudební osvětou počkám:

"...Penerský dezert je sladší, než taštička vod Meka ty sráči..."

"Nasrat, nasrat, nikam nepudu
Nasrat, nasrat, já válčit nebudu"

"Dneska velkou žízeň mám, dneska velkou žízeň mám
vracím se v pohodě, to jo, nejlíp je v hospodě..."

"Polibte mi prdel
se svou svatostí 
na všechno já seru 
s největší radostí"

"...di do vole prdele, Emile, starej sráči..."

"Z prdele klika, z prdele klika, z prdele klika... zprdele klika!..."

"Víno nalila do sklenice, vzala do ruky bič a trefila mě přímo do sanice a popadla tyč a mlátila mě hlava nehlava, mlátila mě nehlava hlava no to je zábava..."

"...jó, holandská krása, tam mě to kurva baví
a pořádný brčka se tam v klidu balí..."

A to jsem úplně vynechala Záviše!

Apeluji na kapely, aby vymyslely kvalitní texty k písním pro děti, protože hudební složka písně "Kočka leze dírou pes oknem" má dost nevalný základ.

Například:

"Penerský dezert je sladší, než taštička od Meka ty jeden"

"Kdepak, kdepak, nikam nepůjdu
kdepak, kdepak, já válčit nebudu"

"Jdi hned pryč, Emile, i ty kulišáku..."

"...vracím se v pohodě, to jo, nejlíp je u mámy v domě"

"Polibte se
se svou svatostí
mámu opusinkuj
s největší radostí"

"Velká klika, veliká klika..."

"Vodu nalila do sklenice, vzala do ruky pastelku a nekreslila krásný obrázek, vybarvila celé omalovánky bez přetahování, no to je zábava..."

"... jó, holandská krása, tam mě to fakt baví
už si tam honem kufry balím..."

Pro příště jim pustím něco ze zahraniční produkce, než se Jindra naučí pořádně anglicky...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu