Volby v naší obci - část 2


Protože některé letáky kandidujících stran dorazily bohužel pozdě (nebo vůbec) a jejich představitelé byli zklamáni, že jsem jim ten jejich pamflet neokomentovala, jsem nucena napsat tuto - druhou část článku.

Dva dny před volbami jsem ve schránce nalezla následující informační letáčky - pokračuji v číslování z předešlého článku:

8) Otevřený Újezd

Tato strana mě zaujala tím, že chtějí za hlasy jejich kandidátce vysadit v Újezdě nad LESY, který, jak již název vypovídá, je umístěn opravdu v blízkosti většího lesa, stromy. Určitě to osloví třeba bobry nebo kůrovce. "Grafikovi" tohoto letáku bych sebrala pro jistotu občanský průkaz pro jeho nesvéprávnost.





9) Svobodní

Stručný program má pět bodů, bazén v nich (bohužel) není. Heslo "Volte svobodně" se mi líbí, ovšem záludnost spočívá v tom, že není moc jasné koho. Na hlasovacím lístku totiž žádní "Svobodní" nejsou. Až volební číslo napoví. Nu podívejte se sami.




10) ODS

Nakonec mi dorazil jen malý letáček s heslem, které jsem si po celodenní práci a večerním ukládání dětí musela přečíst 3x. Pak jsem to vzdala a spokojila jsem se s heslem: "Také si myslíte". No, někdy si ještě i myslím. Přírodní koupaliště tam jako bod programu figuruje, takže za mě OK. Obsáhlý leták s podrobným programem, který mi byl zaslán pouze elektronicky nemá žádné obrázky, takže u mě neprošel. Kdyby tam byly fotky vašich kandidátů (myslím tím tedy výlučně mužských, viděla jsem reklamy na lampách), mohli jste mít víc hlasů od frustrovaných matek v domácnosti. U pošty je ovšem skvělý banner, jehož fotografii přikládám. Každému seniorovi domů jednoho ODSáka!


11) Strana soukromníků

Na kandidátce soukromníků je soukromníků jen asi polovina. Vypíchla bych skvělý jazykolam, který jsem na letáku objevila: řekněte 3x rychle za sebou: zracionalizujeme. Zajímalo by mě co to v souvislosti s výstavbou sportovišť a zařízení pro děti a mládež vlastně znamená. Možná tam pohází nějaké cereálie a pufovanou rýži, což by naše děti určitě ocenily. Tedy než by zapršelo. Vést stát jako firmu už tu máme a všichni víme jak to dopadlo. Ale tak třeba to zaujme nějakého soukromníka. Panu Jeníčkovi se omlouvám, že je na fotce asi trochu modřejší než ve skutečnosti, špatné světlo při focení...





12) Pro Prahu

Už před minulými volbami jsem se těšila, že srdíčka v dyzajnu metra nalepená různě po Újezdě jasně napovídají, kam se bude rozšiřovat trasa B. Tentokrát už jsem se nachytat nedala! Leták jsem viděla opět pouze na internetu. V programu mají rekonstrukci hlavních komunikací spojenou s výstavbou všech sítí. Kanalizace se u nás na hlavní už dělala. Dělníci byly ve 4 odpoledne na pivu a do Prahy jsme jezdili pomalu přes Český Brod a Neratovice. Doporučuji pro ty, kteří nechtějí nebo nemusí nikam jezdit a tomuto hnutí, aby nejdříve zajistili dostavbu metra, na které nás už minule navnadili. Pak si můžete rekonstruovat jak se vám zlíbí.

Odkaz na první článek zde: https://zivotmatky.blogspot.com/2018/10/volby-v-nasi-obci-rozhodla-jsem-se.html

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu