Opraváři

Protože se nám už rok a půl sype popel z (plynového) kotle a já už rok prudím, konečně můj muž zavolal opraváře. Poté, co jsem mu řekla, že z kotle lítají žhavé jiskry a při sprchování musíme větrat, jinak je v koupelně děsný smrad.

Před příjezdem pana opraváře jsem k údivu mého muže vyklidila z koupelny i ručníky a zubní kartáčky a samozřejmě jsem trochu poklidila, zejména v koupelně a na záchodě (kdyby se pánovi "chtělo"), aby si nemyslel, že jde k nějakejm sockám. A to se opravdu vyplatilo.

Pan opravář vypadal rozumně. Samozřejmě se nezul a rohožka-nerohožka vešel dovnitř. Jako pokaždé lituji, že máme koupelnu úplně v opačném rohu bytu než vchodové dveře, takže se nám prošel přes obývák, kuchyni a chodbičku v botách s traktorovou podrážkou. 

Hned při vstupu do koupelny zahlásil klasicky: "No já bych vám doporučil novej kotel, každopádně." Pak se z koupelny ozývalo bouchání, rachtání, brumlání, nesouhlasné mručení, povzdechy, no prostě klasika.

A pak to začalo:
"A vy na to máte revizi?"
"Kdo to zapojoval?"
"To ani nemá cenu opravovat."
"Tady nemáte ani detektor COčka!"
"A ta digestoř je do komína?" Já: "No, ale do jinýho než kotel." Opravář: "To je jedno, to vám dělá podtlak tady. No to je hrůza."
"To je celý zkorodovaný!"
"Tohle já opravuju teda hrozně nerad. Máte děti?" Já: "Jo." Významně dlouhé mlčení a pohled do očí.
"A ten kotel už někdo někdy viděl?"
"Tak já vám ani nedám revizi, já vám napíšu dlouhej seznam co všechno máte udělat."
"Jak to tady takhle máte dlouho???"
"To je tak zprasený, to jsem ještě neviděl."
"Já vám to teda řeknu: máte tak vysoký hodnoty COčka, že se váš kotel nesmí používat. A už vůbec ne zároveň s tou digestoří. Tady to podepište."
"Tímto se zařazujete na vrchol hvězdné pěchoty, používat takovejhle kotel s dětma..."
"Kupte si fakt novej, náš šéf vám to nacení."
2450,- Kč. Dala jsem mu 50,- Kč dýško. "Já si dám na vaší počest víno. V Lídlu mají akci."

Vypnul kotel, pohřebním hlasem se rozloučil a odjel do Lidlu.

No a já jdu pucovat celej byt...

PS: A to nás ještě čeká v blízké době oprava pračky...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu