Auto

Dnešní článek musím doplnit fotografiemi, abyste mi uvěřili, že si nevymýšlím.

Včera jsem opravdu nutně potřebovala auto. Jakmile se můj muž dozvěděl, že má přijet hlídat děti moje mamka, rozhodl se odjet na večerní lyžování. Mým autem. Nechal mi tu ale k dispozici svojí vytůněnou limuzínu z roku 1996, která v zatáčkách a při přejetí sebemenší nerovnosti podezřele vrže a škroupe a čekám, která součástka kdy upadne.

Dostala jsem tyto pokyny aneb návody k obsluze:

"Já ti nainstaluju do telefonu rozmrazovač, haha. Pak ale musíš vytáhnout z kufru kabel." - v překladu: nainstaluju ti do telefonu aplikaci na vzdálené zapnutí zásuvky, do které je zapojeno topení, které vyhřeje auto. Odmítla jsem vytahovat kabely z kufru, takže mi muž tuto vychytávku odpojil, čehož jsem pak litovala. Do limuzíny totiž někudy teče (určitě podlahou prorezlou na několika místech skrz na skrz a také zpuchřelým těsněním) a tak se auto zamlžuje. Takže když mrzne, tak musíte odškrabávat okna auta nejen zvenku, ale i zevnitř.



"Jo startování je to bílý tlačítko pod volantem, to hned uvidíš" - po příchodu do auta jsem opravdu bez problémů našla bílý vypínač na světlo. Startujeme tak, že zapneme klíčky v zapalování a stisknutím vypínače auto nastartuje. Neptejte se mě proč.








"Tý oranžový kontrolky si nevšímej" - v autě už několik let svítí kontrolka airbagu. Můj muž tehdy s vtipem jemu vlastním poznamenal, že doufá, že mu to jednou při jízdě nebouchne do obličeje a vesele se u toho uchichtl. Tato skutečnost mě neustále udržuje v pozornosti.

Řidiče navíc trochu mate, že auto, které jede rovně, má volant stále stočený mírně doleva - viz úvodní fotka, ale na to už jsem si celkem zvykla.

Lehký odér po zatuchlé plesnivé půdě jsem vykompenzovala navoněnou šálou, kterou jsem si omotala kolem pusy.

A jako bonus mi můj drahý přichystal ještě toto malé překvapení:













PS: Můj muž přijel na sjezdovku, jednou sjel dolů a pak mu bylo oznámeno, že je svah rezervován pro snowboardisty, tak jel zase domů, což pokládám za dostatečnou kompenzaci :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu