Thajská masáž


Poukaz na masáž je dárek, který (kromě lahve jakéhokoli alkoholu) udělá nekojící matce vždy radost. I já jsem jeden vyfasovala k svátku. Jako vždy jsem se objednávala na poslední chvíli před koncem platnosti poukazu. A protože si všechno píšu pro jistotu do diáře, do kterého se jednou za 3 týdny podívám, měla jsem štěstí, že ten den byl zrovna dnes. Ráno před rozvozem dětí do školy a školky jsem zjistila, že za dvě hodiny mám být v centru Prahy na masážním stole. Vzhledem k tomu, že cesta od nás do centra Prahy trvá asi hodinu a ranní rozvoz dětí minimálně půl hodiny, nebyl skoro čas si ani dopít ranní čaj. Převlékla jsem si rychle spodní prádlo na reprezentativnější typ a vyrazila jsem na masáž.

Před masáží jsem při vyplňování dotazníčku chvilku váhala, zda za ty prachy nezvolím spíš střední intenzitu masáže, ale nakonec jsem naštěstí vybrala jemnou. Dokonce zde byla možnost napsat a na obrázku postavy zakroužkovat, které části těla se má masérka nejvíce věnovat.

Masérka byla sympatická Thajka. Když promluvila, vůbec jsem netušila jakým mluví jazykem. Obrázek, na kterém jsem zaškrtla chodidla a krční páteř podle mě vůbec neviděla a v průběhu masáže se stoprocentně dostala až na úroveň "silná". Vůbec si nedokážu představit, kam až může zajít, když si člověk napíše silnou intenzitu masáže hned na začátku, ale předpokládám, že dojde na lámání kostí, trhání vlasů a zubů, projížďka po zádech parním válcem, no prostě něco pro fajnšmekry.

Jediné, co jsem paní masérce rozuměla zcela zřetelně byl dotaz: "Bolí?", když mi zrovna klečela na zádech a po mém sípavém "E e" ještě přitlačila, z čehož jsem pochopila, že když thajská masáž nebolí, tak to prostě není ono. Nohy i ruce mi dávala do pozic, které jsem vůbec netušila že jdou dostat a ještě mi na nich pohopsala, asi abych si tuto rozcvičku lépe zapamatovala. Jsem ráda, že mi pouze vykloubila a nahodila zpět ramena i kyčle a přes křupání kostí a kloubů u mě nedošlo k žádné zlomenině.

U stěny pohozený příborový nůž (viz foto) mě znervóznil až po masáži a utvrdil mě v tom, že na příští Thajskou masáž vyrazím opět tak za 3 - 4 roky, až se trochu vzpamatuju.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu