Zatmění měsíce 27. 8. 2018

Zatmění měsíce

Letošní největší zatmění měsíce za 100 let znamenalo i zatmění mozků. Jinak si nedokážu vysvětlit, co se nám všechno v noci přihodilo.
1) celkem 6x jsme se před odjezdem vraceli do auta, protože můj muž něco zapomněl - z toho 3x z nastartovaného auta a jednou z obchodu.
2) v Mlékojedech jsme 2x vyhráli fotbálek nad lidma co bydlí kousek od nás, protože jeden z protihráčů stále sledoval hypnožábu na mém triku.
3) v Mlékojedech mají turecké záchody - dále bez komentáře.
4) při poznámce, že se na mojim záchodě někdo před chvilkou vyskadil se z vedlejšího wc ozvalo "Já mam zas plnej koš tamponů. Ovocnej roibos" No ble.
5) po příchodu do auta a napití se vody z kufru auta mi můj drahý oznámil, že si asi v kufru zabouchl klíče od auta.
6) za dlouhou minutu byly klíče bohužel nalezeny v jeho kapse.
7) protože na parketu pařili prý divný lidi, byla jsem ukecána, že jedem na jakési techno.
8) cestou na techno jsme startovali Nissana na poli za křovím vedle silnice. Pán nám řekl, že si byli zablbnout a autorádio jim vybilo baterii. Jeho kámoška vypadala jako jeho vnučka.
9) po příjezdu na zadané souřadnice stála na odbočce 2 auta a 5 typů, řekli nám, že jsou fízlové a žádná akce se nekoná.
10) na stránce akce se objevily jiné souřadnice - přes celou Prahu.
11) přes cestu nám přeběhli 2 zajíci a černá kočka, což nás bohužel neodradilo a jeli jsme dál.
12) po příjezdu na místo akce u nás zastavilo odjíždějící auto a holky nám tvrdily, že jsou tam těžkooděnci, všechny lustrujou a akce končí.
13) po hodině čekání až můj muž vystřízliví exnuté pivo (což stihnul zatímco jsem si brala mikinu a otevírala svoje pivo) začali z místa konání odjíždět policejní auta.
Na tuto "party" jsme jeli 1,5 hodiny a strávili jsme na ní 15 minut
14) rozhodli jsme se tam jít podívat. Stále se hrálo.
15) hráli fakt blbě, takže jsme párty po 15 minutách opustili.
16) při odchodu nás zastavil týpek s prosbou, že pokud potkáme staršího muže, tak to je šaman Velký bizon a máme ho poslat zpátky na akci.
17) zatmění měsíce jsem skoro neviděla, jak bylo po těch dvou pivech děsně daleko.
18) v autě jsem zjistila, že mi jakási slečna odpověděla na můj dvě hodiny starý dotaz, zda ještě hrajou nebo jim to policajti zatrhli. Napsala tam: Hrajou suprově!
19) 4.30 - konečně doma. Můj muž si dává zasloužené pivo.
20) já to řikala, že máme zůstat v Mlékojedech!
PS: Velký bizon se nalezl, za dva dny na stránkách akce vychválil bezvadnou technopárty.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu