Tak si to shrňme:

  • Sobotní letenky na Mallorku nám dnes ve 12.30 zrušili z důvodu stávky ve Francii, aby nám po 3 hodinách psychického zdeptání, zrušení celé rezervace a hledání jiných letenek poslali potvrzení rezervace s tím, že někde zajistili jiné letadlo. Doufám, že ne v muzeu veteránů nebo že ho nebudou rychle sestavovat ze součástek spadlých letadel.
  • V práci jsem si kvůli zbytečnému hledání letenek dala přesčas a na třídní schůzky pro nové prvňáčky šel můj muž. Byli tam 1,5 hodiny a přinesl asi 10 krátkých poznámek. Prý se tam skoro nic neřešilo a jen to bylo rozvleklé. V září budeme asi něčím překvapeni.
  • Jindra dnes dobral antibiotika. To je dobrá zpráva. Lepší než jak je tehdy dostal 2 dny před odletem do Jižní Ameriky.
  • Valerie má kašel. A spíš se jí horší než lepší. Snad nebude potřebovat antibiotika dřív, než se vrátíme z dovolené.
  • Povedlo se mi zabalit 1 kabinové zavazadlo pro 4 lidi na týden k moři. Ještě máme k dispozici jedno zavazadlo. Tam dáme asi jídlo, krabici lega a kocoura. Je mi to ale pořád takové podezřelé a jsem zvědavá, co si zapomeneme.
  • Začíná mě bolet v krku. To ale jistě spraví klimatizace na pokoji.
  • Horší je, že mi bolí zápěstí. Asi od toho, jak jsem se dnes bleskurychle snažila najít náhradní letenky, které jsem naštěstí na poslední chvíli nezarezervovala. To není takový problém, když máte jedináčka. Ale pokud máte dvě děti, které se navíc obě chtějí držet za ruku s mámou...  zítra nás čeká při cestě do školky menší drama.
  • Teď už jen doufat, že v sobotu opravdu odletíme. A že najdu má oblíbená homeopatika na strach z létání. Držte nám palce.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu