Běžný den

Dnes začal den tím, že se Valerie se rozčilovala (tzn. křičela, brečela a vztekle dupala nožkou), že pěšky na plavání nikdy nedojdem (šli jsme samozřejmě do školky).

Pokračoval tím, že jsem Jindru žádala, ať nechodí tak daleko za náma, protože na něj nevidím a bojím se, aby ho nepřejelo auto. Za pět minut ho málem přejelo auto. Pak byl ještě uraženej, že jsem na něj v infarktovym stavu křičela.

Doma jsem uklízela celé dopoledne. Po příchodu dětí a muže domů by to samozřejmě nikdo nepoznal.

Odpoledne jsem šla pro děti do školky a chtěla jsem, ať se tam ještě napijou. Hrníček jsem vypláchla rychle čajem (voda tam nikde nebyla), načež na mě Jindra na celou zahradu začal křičet, že takhle se to teda nevyplachuje a proč plácám čajem jako??? (kdyby tam nebyla ředitelka, tak by fakt dostal na zadek).

Šli jsme na hřišťátko "s Rákosníčkem". Nápad se ukázal jako ne příliš vhodný pro toto počasí. Bohužel tam není žádný stín, takže jsem byla za chvíli totálně zpocená. Domlouvám se s dětmi, že už půjdeme, určitě jim je taky vedro a mají hlad. Po 15 minutách se mi povedlo je přesvědčit.

Cestou domů se Valerie rozbrečela, že má děsnej hlad a pak se šla vyčůrat a zapomněla si stáhnout kalhotky. Zbytek cesty šla v napůl počůranejch kraťasech.

Kousek od baráku se sama rozeběhla po silnici k brance. Zpoza rohu vyjelo auto, další infarktové křičení, ať jde hned na stranu. Na zahradě pak díky tomu proběhl histerický záchvat. Její, ne můj.

Kamarád Jindry (soused) slavil dnes s rodinou narozeniny a tak se kluci nemohli navštívit. Jindra si to bohužel nenechal vysvětlit a asi dvacet minut pobrekával na zahradě.

Při svlékání oblečení před koupáním slyšíme ránu z koupelny. Valerie se svlékala na stoličce, kterou tam máme aby dosáhla na umyvadlo, a spadla z ní dolů.

K večeru mi vyrazil obří beďar na tváři. Divím se, že jenom jeden.

Dneska večer to bude chtít HODNĚ čokolády a červeného vína... naštěstí máme oboje v lednici :-)

PS: Ne, dneska není den blbec, to je takový běžný den, který se opakuje v menších obměnách.
Večer je ale velká odměna pomazlení s dětma před spinkáním. A pak když usnou...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu