Záchodový příspěvek
Valerie dnes dostala antibiotika na 10 dní a Jindra je dostane pravděpodobně zítra nebo pozítří, takže nás čeká spousta úžasných a zábavných dnů s oběma dětma nonstop doma. Každá matka si to zažila a tak ví, jak je to báječné nesmět několik dnů v kuse ani na chvilku ven. Děti budou vesele pokašlávat, hopsat, běhat z přehršle nahromaděné energie kolem kuchyňského ostrůvku a křičet. Jsou totiž nemocný a mají horečku. Já budu nonstop připravovat svačiny, dávat léky (když se zadaří tak dokonce ve správném dávkování, ve správný čas a správnému dítěti), poslouchat sourozenecké hádky a bitky a vymýšlet, jak děti zabavit, když už půjde do úzkých a začnou se mlátit do hlavy něčím těžkým nebo ostrým. Do toho budu samozřejmě pracovat, protože mám naštěstí super zaměstnavatele a kolegy, kteří mi to umožní.

Dnes první den nemoci. Přišel Jindra a chtěl si se mnou hrát. Kouknu na něj a přes celé kalhoty až dolů má obrovský mokrý flek. Prý si nechtěl na záchodě rozsvěcet a myslel si, že má pindíka venku, což evidentně neměl. Jsem ráda, že je tak přizpůsobivý a nevadí mu, když je při hře úplně durch mokrý. Moje poznámka v něm vyvolala salvu smíchu. Chvíli na mě pak koukal, až jsem mu napověděla, ať se dojde převlíknout.


Za dvacet minut jdu na záchod a zjišťuji, že vpravo i vlevo od mísy jsou mokré louže. Jindra mi oznámil, že někdy čůrá do boku. Poučila jsem ho jak správně čůrat.


Nahnala jsem děti na záchod, ať si dojdou, že musím celý záchod vydezinfikovat. Koukám na Jindru, jak čůrá kolem dokola mísy, až se to rozstřikuje všude kolem. Prý ten záchod vždycky takhle splachuje. Čůránkama. Co na to říct.


Celý záchod jsem vydrhla a vydezinfikovala, včetně obkladů, podlahy a všeho. Vyjdu ven a říkám - teď tam chvíli nechoďte, než to uschne.


Za půl minuty (přísahám, dýl to nebylo!) se mě Jindra zeptal, jestli tam už může jít, že se mu chce kakat...


Hned po něm šla kakat i Valerie...


Jdu znovu drhnout a dezinfikovat záchod...


Edit: asi hodinu po druhém čištění záchodu šel Jindra opět na velkou... že jsem se na to nevysrala...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu