Přestaňte se bát létat ve 4 krocích


Když se bojíte létat a máte neodbytnou touhu cestovat daleko, není zbytí. Přeci jen cesta do Argentiny na koni zabere dost času a pod vodou se blbě dýchá. Proto jsem začala pátrat po tom, co by mohlo doplnit nebo i nahradit mojí oblíbenou placatku rumu před vstupem na letiště. 

V panice (14 dnů před letem) jsem se rozhodla, že zkusím cokoli.


Co mi nepomohlo:
- rady kamarádů a známých
- modlení
- kamínek pro štěstí
- přečtený článek na internetu o spadlém letadle


Co jsem nechtěla zkoušet:
- léčitelé a věštci
- ožírat se do bezvědomí každý den
- jít na lobotomii
- zrušit letenky


Co mi pomohlo:
- pořešit si před odletem nejdůležitější věci, například napsat závěť a dopisy na rozloučenou.
- připravit se na smrt - uvědomit si, že když bude letadlo padat, tak stejně nic neovlivním a nemá cenu se kvůli tomu stresovat.
- kupodivu homeopatika. Jako placebo na mě prostě fungují. Jsem po nich mírně oblblá, je mi celkem dost věcí jedno a přihloupě se usmívám. Taky se po nich dobře spí.
- smíření se smrtí - jednou jsem si koupila letenku, vlezla do letadla a až letadlo spadne (a bude náhoda, když zrovna nespadne), tak jsem měla prostě smůlu. Jednou to přijít muselo. Jen si vždycky usilovně přeju, ať je to až cestou z dovolené.


U tohoto článku očekávám konečně zahájení diskuze. Třeba někoho bude zajímat, jaká homeopatika jsem použila.... :-)


První díl zde.
Druhý díl zde.

Komentáře

  1. Jaká homeopatika tedy zabírají? Když nebudeš zkoupá na slovo, povím pikantní velmi pikantní příběh o svých jednodenních zkušenostech s homeopatiky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože mám nastavené, že mi chodí upozornění na komentáře a žádné mi nepřišlo, odpovídám až nyní. Homeopatika se jmenují Argentum nitricum 15 CH :-) tak a teď ten pikantní příběh :D

      Vymazat

Okomentovat

Každý komentář zde z vás udělá lepšího člověka!

Populární příspěvky z tohoto blogu